Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49,00 kr/30 dage. Abonnementet løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49,00 kr/30 dage. Abonnementet løber indtil du opsiger det. Afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Medlemskap
49,-
30
/ dagar
Plusbog logo
Hitta erbjudanden på deckare här
 Förmånsklubb
 Alltid billiga böcker
 90 dagars returrätt
 4,5 stjärnor på Trustpilot

Min order

Det är tyvärr inte möjligt att lämna meddelanden på din order vid beställningen. Det är heller inte möjligt att önska plats för utlämning på din adress. Dvs. meddelanden om att paketet t.ex. ska levereras i garaget kan tyvärr inte lämnas.  

Om du vill meddela något gällande din order, ombeds du skicka ett mejl till oss via "Kundservice" på Plusbok.se. 

Nej, det är tyvärr inte möjligt att slå ihop flera ordrar och skicka dem samtidigt. Det kan vårt lager inte hantera. 

När du har genomfört en beställning av en vara, så skickas automatiskt en orderbekräftelse till den e-postadress du har angett i samband med beställningen.  

Om du inte har fått orderbekräftelsen, kan det bero på att du har skrivit in fel e-postadress. I så fall ombedes du kontakta oss så att vi kan rätta e-postadressen. Det kan också bero på att din betalning, och därmed beställningen, inte har gått igenom.  

Du kan eventuellt undersöka om orderbekräftelsen har hamnat i ditt spam-filter. 

Under "Mitt Plusbok" och fliken "Orderöversikt" kan du se status på dina ordrar. Om ordern står som "Expedierad" så håller vi på att behandla ordern på vårt lager. När status ändras till "Avslutad", har ordern skickats från vårt lager.  

Du kommer att få ett mejl med track&trace när din order är redo att skickas. Vänligen observera att det kan ta upp till 24 timmar innan du kan se uppgifter via tracking-länken.  

Observera att din orderbekräftelse kan innehålla viktig information om när din order skickas från vårt lager. 

Om din order inte är låst för packning i vårt automatiska packningssystem, kan vi ta bort din order om du kontaktar oss. Om ordern håller på att packas kan vi tyvärr inte stoppa försändelsen. 

Om du inte har mottagit ditt paket, så kontrollera om du har mottagit ett mejl från oss med track&trace. Genom trackinglänken kan du se status på leveransen.  

Om du inte har mottagit ett sådant mejl har ordern inte skickats till dig ännu. Om du kontaktar oss kan vi i så fall upplysa status på din beställning. 

Om ditt paket inte har kommit fram, ombeds du i första hand kontakta Postnord, eftersom de ansvarar för leveransen. Ifall paketet har försvunnit och ett nytt paket ska skickas ombeds du kontakta Plusbok.se.

Kontaktinfo till Postnord:
Telefon: 0771–33 33 10
E-postformulär: https://www.postnord.se/kontakta-oss

Om det saknas en vara i ditt paket ombeds du kontakta oss genom att skicka ett mejl till oss via knappen ”Skriv till oss” som du hittar längre ned här på sidan. Vi ordnar så att varan som fattas skickas till dig så fort som möjligt. 

Du kontaktar oss under "Kundservice", där du anger ditt ordernummer och skriver vilket namn samt vilken adress du vill ändra din beställning till. Du får svar från oss när detta är ändrat på din beställning. Beställningar som redan är packade eller skickade har vi tyvärr inte möjlighet att ändra adress på. Vi återkommer till dig snarast möjligt, om det inte är möjligt att ändra adressen på din beställning. 

Om din order inte är låst för packning i vårt automatiska packningssystem, kan vi ta bort varor från din order. Vänligen kontakta kundservice här på sidan eller genom att skriva till support@plusbok.se. Du kan tyvärr inte lägga till böcker i en redan existerande beställning, när du har skickat din beställning till oss. 

Om systemet inte vill godkänna ditt lösenord beror det på att lösenordet inte matchar det du tidigare har skapat till din profil. Man skapar en profil hos Plusbok om man tidigare har handlat hos oss eller har påbörjat en order som man inte har genomfört.  

Därför ska du klicka på ”Logga in” överst till höger på Plusbok.se och välja ”Glömt ditt lösenord?” för att få ett nytt skickat till dig. Fyll i din e-postadress, så genererar systemet ett nytt lösenord till dig. Du bör motta mejlet med ditt nya lösenord inom några minuter. Du kan nu logga in på Plusbok.se och genomföra din beställning med det nya lösenordet.  

Det automatiskt genererade lösenordet kan du själv ändra när du har loggat in. Gå till ”Mitt Plusbok” och klicka på ”Min profil” för att ändra lösenordet. 

Fick du inte svar på din fråga?