Plusbok – för dig, som älskar böckernas värld

Hos Plusbok har du möjligheten att beställa böcker som gäst eller som medlem.

Är du inte medlem? Du kan alltid handla till lågt normalpris utan medlemskap.

Plusbok förmånsklubb
Plusbok är en förmånsklubb med EXTRA låga medlemspriser på över 65.000 böcker. För att kunna handla till medlemspriser och få tillgång till billigare frakt, ska du teckna ett medlemskap. Ett medlemskap kostar ENDAST 49,00 kr/30 dagar i ett fortlöpande abonnemang.
Du kan när som helst säga upp ditt medlemskap. Läs mer
Plusbok – för dig, som älskar böckernas värld

Hos Plusbok har du möjligheten att beställa böcker som gäst eller som medlem.

Är du inte medlem? Du kan alltid handla till lågt normalpris utan medlemskap.

Plusbok förmånsklubb
Plusbok är en förmånsklubb med EXTRA låga medlemspriser på över 65.000 böcker. För att kunna handla till medlemspriser och få tillgång till billigare frakt, ska du teckna ett medlemskap. Ett medlemskap kostar ENDAST 49,00 kr/30 dagar i ett fortlöpande abonnemang.
Du kan när som helst säga upp ditt medlemskap. Läs mer
Medlemskap
49,-
30
/ dagar
Plusbog logo
Hitta erbjudanden på deckare här
 Förmånsklubb
 Alltid billiga böcker
 90 dagars returrätt
 4,5 stjärnor på Trustpilot

Lojala kunder : fånga potentialen mellan kundmötena

Skickas inom: 2-4 vardagar
Vårt normalpris 364,00 kr
Spara 45,00 kr
319,00 kr
Frakt per order 69,00 kr

Detta pris gäller för medlemmar. Medlemskap endast 49,00 kr/30 dagar i fortlöpande abonnemang – säg upp när du vill.

Över 65.000 böcker, nyheter, bästsäljare. Till extra låga priser

Köp bara vad du vill - inget köptvång

364,00 kr
Frakt per order 69,00 kr
För dig som inte önskar ett medlemskap.
Beskrivning:
Att förstå och utveckla sina kundrelationer på bästa sätt är en av företagets viktigaste konkurrensfördelar. Men det är inte bara kundrelationen i sig som ska analyseras och vårdas – en allt viktigare faktor är hur man hanterar tiden mellan kundmötena.

Läs mer
Författaren delar här med sig av sina kunskaper och erfarenheter från både näringslivet och den akademiska forskningsmiljön. Hon fokuserar på de nyckelfrågor som skapar lojala kunder:
- Att fånga tiden mellan kundmötena
- Att se skillnaden mellan aktiva och passiva kunder
- Att skapa en lojaliserande kommunikation
- Att utveckla de egna CRM-systemen för stabila kundrelationer, både internt och externt
- Att utveckla den unika produkten som inte kan kopieras
Här finns också intressanta exempel från olika företag, bland annat från Telia, Ericsson och Cambridge Finland, där man arbetat utifrån den modell som presenteras i boken. Bokens målgrupp är inte bara de företag och organisationer som direkt hanterar kunder i sin vardag, utan även de som vill utveckla de interna relationerna.

Om författarna
Inger Roos är docent i företagsekonomi vid CTF, Karlstad universitet och konsult vid I & H Roos Ab Oy, Finland.

Språk:
Svenska
ISBN-13:
9789147122455
Förlag:
Liber
Författare:
ISBN-10:
9147122455
Bandtyp:
Häftad
Sidor:
133
Utgivningsdatum:
8 aug 2017
Nytrycksdatum:
1 jan 0001
Utgåva:
1
Dimensioner:
B: 0mm H: 0mm D: 0mm

En häftad bok är av RIKTIGT HÖG KVALITET. Mjuk rygg, bra papper, ofta med flikar på fram- och baksida. Kan också vara en förstautgåva. Den går också under beteckningen softcover.

Inbindningen har betydelse för kvalitet och hållbarhet. Inbundna och häftade böcker är av BRA KVALITET, medan hardback och paperback är BILLIGARE UTGÅVOR.

Bokrecensioner · Lojala kunder : fånga potentialen mellan kundmötena
Inger Roos
Var först med
att recensera boken
Skriv en bokrecension & VINN
Varje månad väljer vi 3 vinnare:
Den som har skrivit flest recensioner
Den som har skrivit den bästa
Vi drar lott bland alla nya recensioner
Varför ska jag bli medlem?
Otroliga priser
Billig leverans
PLATINAförmåner