Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49,00 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49,00 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Medlemskap
49,-
30
/ dagar
Plusbog logo
Hitta erbjudanden på deckare här
 Förmånsklubb
 Alltid billiga böcker
 90 dagars returrätt
 4,5 stjärnor på Trustpilot

Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte

Skickas inom: 2-4 vardagar
Vårt normalpris 269,00 kr
Spara 45,00 kr
224,00 kr
Frakt per order 69,00 kr

Detta pris gäller för medlemmar. Medlemskap endast 49,00 kr/30 dagar i fortlöpande abonnemang – säg upp när du vill.

Över 65.000 böcker, nyheter, bästsäljare. Till extra låga priser

Köp bara vad du vill - inget köptvång

269,00 kr
Frakt per order 69,00 kr
För dig som inte önskar ett medlemskap.
Beskrivning:
Varför lyckas vissa organisationer och andra inte? Svaret stavas kundupplevelse.

Det finns inget seriöst företag eller organisation på jorden som vill göra sina kunder illa. Att kundupplevelser alltför ofta blir då liga beror inte på då liga intentioner, utan snarare på en rad felbeslut. Beslut som inte utgått ifrån kunden, utan där andra prioriteringar har fått företräde. Att hö ja kundupplevelsen leder till lönsamhet och effektivitet, och samtidigt skapar vi en bättre värld för alla , för vem är förtjänt av en dålig kundupplevelse?

Bättre kundupplevelse handlar om det du levererar till dina kunder idag, i dina befintliga tjänster, men ä ven imorgon, i helt nya erbjudanden. Vem vinner i en hårdare konkurrens när fler slåss om samma kunder med samma erbjudande? Hur ska framtiden se ut? Vilken a r nästa innovation i din bransch som ändrar spelreglerna? Mycket ä r osäkert. Det enda som är säkert ä r att den med mest kunskaper om sina kunder som omsätts i kundvärden blir en vinnare.

Daniel Ewerman är industridesignern som började designa kundupplevelser. Han är VD och grundare för Transformator Design.

Daniel Ewermans bok visar varför en verksamhet inte behöver mer än en strategi att alltid leverera en maximal kundupplevelse för att skapa en egen, unik och framgångsrik väg genom den djungel vi kallar marknaden.
Björn Edlund, VD Tom Tits Experiment

Att tjänsteprodukterna utformas för att leverera och kommunicera varumärkets löfte är lika viktigt som produktdesignen. Den här boken ger värdefulla råd hur du går från ett inifrån-ut- till ett utifrån-in-perspektiv.
Håkan Samuelsson, CEO Volvo Car Group

Äntligen kommer det en bok som lägger all tonvikt vid att nyckeln till framgång för flertalet organisationer är att jobba kundorienterat oavsett om kunden är en patient, en resenär i kollektivtrafiken eller en detaljhandelskund.
Magdalena Gerger, VD Systembolaget

Kundupplevelsen är det enda som över tid avgör din framgång. Rikard Josefson, VD Länsförsäkringar Bank Nöjda kunder köper mer och oftare, och berättar gärna om sina upplevelser för alla de möter som då också vill bli dina kunder. Daniel Ewerman är en av dem i Sverige som har arbetat allra mest för att utveckla modeller för att förstå vad som ger nöjda kunder, och hur man sedan styr sin organisation ditåt. I den här boken finns de första stegen mot att låta dina kunder ha en levande röst i alla sammanhang i din affär.
Kent Jonsson, VD Upplands Motor

Många organisationer säger att de är kundorienterade, men få är det i praktiken. Boken ger en ögonöppnare till hur smarta organisationer gör. De flesta organisationerna är medvetna om att det är en lång resa till en bättre kundupplevelse, ett första steg är att läsa den här boken.
Johan Parmler, VD Svenskt Kvalitetsindex

Daniel Ewerman har skrivit en utmanande och kanske rent av epokgörande bok som ger varje organisation större förutsättningar att lyckas med positiva kundupplevelser. Läs den, utveckla er verksamhet och befria vårt samhälle från dåliga kundupplevelser. Om vi gör det åstadkommer vi ett mänskligare samhälle, hävdar Ewerman. Har han rätt? Jag är övertygad om det!
Dan Eliasson, Rikspolischef

Whether you know it or not, you are in the customer experience business. Service design pioneer Daniel Ewerman can help organizations of every type and size turn customer experience into a successful business practice.
Kerry Bodine, medförfattare till Outside In: The Power of Putting Customers at the Center of Your Business
Språk:
Svenska
ISBN-13:
9789187419843
Förlag:
Volante
Författare:
ISBN-10:
918741984X
Bandtyp:
Hardcover
Sidor:
168
Utgivningsdatum:
20 maj 2015
Nytrycksdatum:
1 jan 0001
Utgåva:
1
Dimensioner:
B: 140mm H: 220mm D: 15mm

Typiskt en billig utgåva av en bok. Hård rygg, mindre bra papper och tryckkvalitet.

Inbindingen har betydelse för kvalitet och hållbarhet. Inbundna och häftade böcker är av BRA KVALITET, medan hardback och paperback är BILLIGARE UTGÅVOR.

Bokrecensioner · Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
Daniel Ewerman
Var först med
att recensera boken
Skriv en bokrecension & VINN
Varje månad väljer vi 3 vinnare:
Den som har skrivit flest recensioner
Den som har skrivit den bästa
Vi drar lott bland alla nya recensioner
Varför ska jag bli medlem?
Otroliga priser
Billig leverans
PLATINAförmåner