Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49,00 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49,00 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Medlemskap
49,-
30
/ dagar
Plusbog logo
Hitta erbjudanden på deckare här
 Förmånsklubb
 Alltid billiga böcker
 90 dagars returrätt
 4,5 stjärnor på Trustpilot

Kundmötet

Skickas inom: 5-9 vardagar
Vårt normalpris 431,00 kr
Spara 55,00 kr
376,00 kr
Frakt per order 69,00 kr

Detta pris gäller för medlemmar. Medlemskap endast 49,00 kr/30 dagar i fortlöpande abonnemang – säg upp när du vill.

Över 65.000 böcker, nyheter, bästsäljare. Till extra låga priser

Köp bara vad du vill - inget köptvång

Om du köper boken till medlemspris har du redan sparat en månads medlemskap
431,00 kr
Frakt per order 69,00 kr
För dig som inte önskar ett medlemskap.
Om du köper boken till medlemspris har du redan sparat en månads medlemskap
Beskrivning:
Det personliga mötet – ansikte mot ansikte – mellan medarbetaren och kunden är ett centralt inslag i företags marknadsföring. Här får man chansen att påverka köpbeslut och att marknadsföra företaget. Men trots att många företag är medvetna om vikten av detta möte, har kundmötet hamnat i skuggan av annan marknadsföring. Den här boken är ett bidrag för att lyfta fram kundmötet i ljuset.

Läs mer
Marknadsekonomin är en fabrik som producerar enormt många kundmöten dygnet runt. Man skulle kunna tro att det personliga mötet ”in real life” har spelat ut sin roll i en tid när digitala möjligheter hyllas som framtiden för marknadsföring. Men mängder av inköp kräver fortfarande att kunden på ett eller annat sätt interagerar med företags medarbetare.
I den här boken får vi dyka djupt ned i kundmötet. Vi får lära oss om påverkan av kunden, om betydelsen av medarbetarens ”utsida”, om medmänskligt bemötande och om kundkontaktsbeteende. Författaren tar också upp effekterna av att medarbetaren kategoriserar kunden och av att kunder behandlas lika eller olika. Vilket är bäst? Och hur mycket av kundens tid får man ta upp? Avslutningsvis presenteras olika sätt att från ledningshåll styra och påverka kundmötena.
Boken är utsedd till "Årets marknadsföringsbok 2012" av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer och följ alla nyheter om Kundmötet på den här bloggen: http://kundmotet.wordpress.com/

Om författarna
Magnus Söderlund är professor på Handelshögskolan i Stockholm och chef för CCM (Center for Consumer Marketing). Han har bland annat skrivit böckerna Emotionsladdad marknadsföring, Tankeverktyg för marknadsförare och Experiment med människor.

Språk:
Svenska
ISBN-13:
9789147097760
Förlag:
Liber
Författare:
ISBN-10:
9147097760
Bandtyp:
Hardcover
Sidor:
288
Utgivningsdatum:
29 maj 2012
Nytrycksdatum:
1 jan 0001
Utgåva:
1
Dimensioner:
B: 0mm H: 0mm D: 0mm

Typiskt en billig utgåva av en bok. Hård rygg, mindre bra papper och tryckkvalitet.

Inbindingen har betydelse för kvalitet och hållbarhet. Inbundna och häftade böcker är av BRA KVALITET, medan hardback och paperback är BILLIGARE UTGÅVOR.

Bokrecensioner · Kundmötet
Magnus Söderlund
Var först med
att recensera boken
Skriv en bokrecension & VINN
Varje månad väljer vi 3 vinnare:
Den som har skrivit flest recensioner
Den som har skrivit den bästa
Vi drar lott bland alla nya recensioner
Varför ska jag bli medlem?
Otroliga priser
Billig leverans
PLATINAförmåner