Plusbok – för dig, som älskar böckernas värld

Hos Plusbok har du möjligheten att beställa böcker som gäst eller som medlem.

Är du inte medlem? Du kan alltid handla till lågt normalpris utan medlemskap.

Plusbok förmånsklubb
Plusbok är en förmånsklubb med EXTRA låga medlemspriser på över 65.000 böcker. För att kunna handla till medlemspriser och få tillgång till billigare frakt, ska du teckna ett medlemskap. Ett medlemskap kostar ENDAST 49,00 kr/30 dagar i ett fortlöpande abonnemang.
Du kan när som helst säga upp ditt medlemskap. Läs mer
Plusbok – för dig, som älskar böckernas värld

Hos Plusbok har du möjligheten att beställa böcker som gäst eller som medlem.

Är du inte medlem? Du kan alltid handla till lågt normalpris utan medlemskap.

Plusbok förmånsklubb
Plusbok är en förmånsklubb med EXTRA låga medlemspriser på över 65.000 böcker. För att kunna handla till medlemspriser och få tillgång till billigare frakt, ska du teckna ett medlemskap. Ett medlemskap kostar ENDAST 49,00 kr/30 dagar i ett fortlöpande abonnemang.
Du kan när som helst säga upp ditt medlemskap. Läs mer
Medlemskap
49,-
30
/ dagar
Plusbog logo
Hitta erbjudanden på deckare här
 Förmånsklubb
 Alltid billiga böcker
 90 dagars returrätt
 4,5 stjärnor på Trustpilot

Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring

Skickas inom: 5-9 vardagar
Vårt normalpris 339,00 kr
Spara 45,00 kr
294,00 kr
Frakt per order 69,00 kr

Detta pris gäller för medlemmar. Medlemskap endast 49,00 kr/30 dagar i fortlöpande abonnemang – säg upp när du vill.

Över 65.000 böcker, nyheter, bästsäljare. Till extra låga priser

Köp bara vad du vill - inget köptvång

339,00 kr
Frakt per order 69,00 kr
För dig som inte önskar ett medlemskap.
Beskrivning:
PRISBELÖNAD: Köprevolutionen har tilldelats hederspris i tävlingen Årets marknadsföringsbok 2016! Morgondagens marknadsplats är digital. Med den här boken får du de nödvändiga insikter som hjälper dig att tänka framåt och ställa de rätta frågorna.

Läs mer
Digitaliseringen av samhället är en av vår tids största och mest omvälvande förändringar. Med den nya tekniken blir konsumenten och därmed även köpprocessen allt mer digital, och det ritar helt om förutsättningarna för många verksamheter.
I den pågående ”köprevolutionen” står handeln i frontlinjen – dess gränssnitt digitaliseras snabbt. Digitaliseringen av köpet får dock konsekvenser långt utanför handelns gränser. Alla måste förstå vad som händer när det är konsumenterna som styr (och inte varumärkena), att köprevolutionen får konsekvenser för hela vårt sätt att göra affärer, från marknadsföring och varumärkespositionering till affärsmodeller och hur vi organiserar oss.
Den här boken hjälper dig att förstå vad den digitaliserade köpprocessen betyder för just era kunder och er affär. Den hjälper dig att tänka nytt, att tänka konsumentcentrerat, att tänka digitalt.

Om författarna
Dr Pernilla Jonssons specialitet är att omvandla konsumenters röst till strategisk affärsnytta, och hon har väglett flera multinationella bolag inom varumärkespositionering, innovation och marknadsstrategi. Pernilla är i dag verksam på Ericsson ConsumerLab där hon ansvarar för affärsutveckling utifrån global konsumentinsikt.
Patrik Stoopendahl är affärsantropolog och konsult på analysföretaget Kairos Future. Till vardags stöttar han företag och organisationer i utvecklingen av strategier, kommunikationsidéer och nya koncept utifrån djuplodande analyser av nordisk och internationell konsumtionskultur.
Ek.dr Malin Sundström forskar om kunders beteenden, attityder och köpbeslut. Hon arbetar tillsammans med företag och organisationer och har lång erfarenhet av uppdragsforskning inom digital handel och konsekvenserna för framtidens butiker. Malin är akademisk föreståndare för SIIR, Swedish Institute for Innovative Retailing, vid Högskolan i Borås

Språk:
Svenska
ISBN-13:
9789147116959
Förlag:
Liber
ISBN-10:
9147116951
Bandtyp:
Hardcover
Sidor:
183
Utgivningsdatum:
6 aug 2015
Nytrycksdatum:
1 jan 0001
Utgåva:
1
Dimensioner:
B: 0mm H: 0mm D: 0mm

Typiskt en billig utgåva av en bok. Hård rygg, mindre bra papper och tryckkvalitet.

Inbindingen har betydelse för kvalitet och hållbarhet. Inbundna och häftade böcker är av BRA KVALITET, medan hardback och paperback är BILLIGARE UTGÅVOR.

Bokrecensioner · Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
Pernilla Jonsson, Malin Sundström, Patrik Stoopendahl
Var först med
att recensera boken
Skriv en bokrecension & VINN
Varje månad väljer vi 3 vinnare:
Den som har skrivit flest recensioner
Den som har skrivit den bästa
Vi drar lott bland alla nya recensioner
Varför ska jag bli medlem?
Otroliga priser
Billig leverans
PLATINAförmåner