Plusbog logo
 Förmånsklubb
 Alltid billiga böcker
 90 dagars returrätt
 4,5 stjärnor på Trustpilot

H2000 Praktisk marknadsföring 1 Fakta och uppgifter - att marknadsföra i butik

Skickas inom: 4 vardagar
Vårt normalpris 596,00 kr
Spara 50,00 kr
546,00 kr
Frakt per order 49,90 kr

Detta pris gäller för medlemmar. Medlemskap endast 49,00 kr/30 dagar i fortlöpande abonnemang – säg upp när du vill.

Över 65.000 böcker, nyheter, bästsäljare. Till extra låga priser

Köp bara vad du vill - inget köptvång

Med dette bogkøb har du allerede sparet mere end medlemskabet
596,00 kr
Frakt per order 59,90 kr
För dig som inte önskar ett medlemskap.
Med dette bogkøb har du allerede sparet mere end medlemskabet
Beskrivning:
I H2000-serien förenas teori med praktik. Serien omfattar läromedel för yrkesutbildningar inom handels- och administrationsyrkena. Böckerna i serien är särskilt framtagna för att passa på gymnasieskolans Handels- och administrationsprogram men de lämpar sig även för olika typer av bransch- och vuxenutbildningar. I samtliga böcker i serien varvas faktatexter med exempel, övningar och projekt. Till respektive faktabok hör en lärarhandledning.

Läs mer
H2000 Praktisk marknadsföring 1 – att marknadsföra i butik ger en bred och god grund i butikens marknadsföring. Boken fungerar som en handbok och beskriver vad som krävs för att framgångsrikt marknadsföra en butik.
Nyckelord är affärsidé, planering, genomförande och utvärdering av marknadsföring och försäljning, butiksprofil, sinnesmarknadsföring, säljstödsmaterial, konsument- och marknadslagar, etiska regler och butiksekonomi, att räkna på lönsamheten.
Till faktaboken finns en lärarhandledning.

Om författarna
Författare till boken är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Anders Pihlsgård och Susanne Walldenheid. Jan-Olof och Anders är konsulter och lärare i ekonomiska ämnen samt medförfattare till ett stort antal läromedel. Gunilla är handelslärare och egen företagare. Susanne driver eget företag där hon utbildar och vidareutvecklar företag inom butikskommunikation, det kombinerar hon med att undervisa på gymnasiet.

Språk:
Svenska
ISBN-13:
9789147106158
Förlag:
Liber
ISBN-10:
9147106158
Bandtyp:
Häftad
Sidor:
320
Utgivningsdatum:
7 sep 2012
Nytrycksdatum:
1 jan 0001
Utgåva:
1
Dimensioner:
B: 0mm H: 0mm D: 0mm

En häftad bok är av RIKTIGT HÖG KVALITET. Mjuk rygg, bra papper, ofta med flikar på fram- och baksida. Kan också vara en förstautgåva. Den går också under beteckningen softcover.

Inbindningen har betydelse för kvalitet och hållbarhet. Inbundna och häftade böcker är av BRA KVALITET, medan hardback och paperback är BILLIGARE UTGÅVOR.

Bokrecensioner · H2000 Praktisk marknadsföring 1 Fakta och uppgifter - att marknadsföra i butik
Anders Pihlsgård, Gunilla Eek, Jan-Olof Andersson, Susanne Walldenheid
Var först med
att recensera boken
Skriv en bokrecension & VINN
Varje månad väljer vi 3 vinnare:
Den som har skrivit flest recensioner
Den som har skrivit den bästa
Vi drar lott bland alla nya recensioner
Varför ska jag bli medlem?
Otroliga priser
Billig leverans
PLATINAförmåner
Plusbok är en förmånsklubb med över 65.000 EXTRA billiga böcker. Detta pris gäller för medlemmar. Medlemskap endast 49,00 kr/30 dagar i fortlöpande abonnemang – säg upp när du vill..
Se alla förmåner här.

Är du inte medlem?
Du kan alltid handla till lågt normalpris utan medlemskap.
Plusbok – för dig som älskar böcker

I Plusboks förmånsklubb får du åtkomst till över 65.000 EXTRA billiga böcker och mycket mer. Med stora medlemsrabatter och fri frakt vid köp över 250 kr. kan det fort löna sig. Detta pris gäller för medlemmar. Medlemskap endast 49,00 kr/30 dagar i fortlöpande abonnemang – säg upp när du vill. Se alla förmåner här.

Är du inte medlem?
Du kan alltid handla till lågt normalpris utan medlemskap.
Medlemskap
49,-
30
/ dagar
Cookieinformation. Plusbok.se använder cookies för att förbättra din upplevelse. Du accepterar cookies när du använder hemsidan. Läs mer
OK
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Läs mer
OK