Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49,00 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Plusbog abonnement – for dig, der er vild med bøger

Plusbog er en fordelsklub med over 250.000 EKSTRA billige bøger. Medlemspriserne gælder kun for medlemmer. Har du ikke et medlemskab, bliver det automatisk lagt i din indkøbskurv. Medlemskabet koster kun 49,00 kr/30 dage i løbende abonnement - afmeld når du har lyst. Se alle fordele her.

Er du ikke medlem?
Du kan altid købe til lav normalpris, uden medlemskab.
Medlemskap
49,-
30
/ dagar
Plusbog logo
Hitta erbjudanden på deckare här
 Förmånsklubb
 Alltid billiga böcker
 90 dagars returrätt
 4,5 stjärnor på Trustpilot

Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer

Skickas inom: 2-4 vardagar
Vårt normalpris 213,00 kr
Spara 45,00 kr
168,00 kr
Frakt per order 69,00 kr

Detta pris gäller för medlemmar. Medlemskap endast 49,00 kr/30 dagar i fortlöpande abonnemang – säg upp när du vill.

Över 65.000 böcker, nyheter, bästsäljare. Till extra låga priser

Köp bara vad du vill - inget köptvång

213,00 kr
Frakt per order 69,00 kr
För dig som inte önskar ett medlemskap.
Beskrivning:

Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en hel bransch. Karin Winroth låter oss möta två modiga och framgångsrika entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden, Elin Kling och ryskan Miroslava Duma. Författaren bjuder också på en djupdykning i konsumtionskultur, sociala karriärer och digitala äventyr bland modeeliten. Här berättar också en världskänd entreprenör, med nära koppling till modebranschen, om sin passion - att förvalta och förnya hästkrafter, varumärken och affärer.  

"Boken är en tidsmarkör inom modebranschen. Spännande och relevant!"     

Camilla Modin Djanaieff, grundare av Modin Communication  

"Formatet fungerar riktigt bra. Otroligt spännande och bra skrivet!"       

Tommy Larsson Segerlind, ekon. dr. och ansvarig för programmet Entreprenörskap, innovation och marknad vid Södertörns Högskola.  

Språk:
Svenska
ISBN-13:
9789188849502
Förlag:
Ekerlids
Författare:
ISBN-10:
9188849503
Bandtyp:
Häftad
Sidor:
159
Utgivningsdatum:
23 jan 2020
Nytrycksdatum:
1 jan 0001
Utgåva:
1
Dimensioner:
B: 135mm H: 210mm D: 11mm

En häftad bok är av RIKTIGT HÖG KVALITET. Mjuk rygg, bra papper, ofta med flikar på fram- och baksida. Kan också vara en förstautgåva. Den går också under beteckningen softcover.

Inbindningen har betydelse för kvalitet och hållbarhet. Inbundna och häftade böcker är av BRA KVALITET, medan hardback och paperback är BILLIGARE UTGÅVOR.

Bokrecensioner · Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
Karin Winroth
Var först med
att recensera boken
Skriv en bokrecension & VINN
Varje månad väljer vi 3 vinnare:
Den som har skrivit flest recensioner
Den som har skrivit den bästa
Vi drar lott bland alla nya recensioner
Varför ska jag bli medlem?
Otroliga priser
Billig leverans
PLATINAförmåner