Plusbog logo
 Förmånsklubb
 Alltid billiga böcker
 90 dagars returrätt
 4,5 stjärnor på Trustpilot

Digitala beteenden : En verktygslåda för kundfokuserad design

Skickas inom: 4 vardagar
Vårt normalpris 228,00 kr
Spara 50,00 kr
178,00 kr
Frakt per order 59,90 kr

Detta pris gäller för medlemmar. Medlemskap endast 49,00 kr/30 dagar i fortlöpande abonnemang – säg upp när du vill.

Över 65.000 böcker, nyheter, bästsäljare. Till extra låga priser

Köp bara vad du vill - inget köptvång

Med dette bogkøb har du allerede sparet mere end medlemskabet
228,00 kr
Frakt per order 59,90 kr
För dig som inte önskar ett medlemskap.
Med dette bogkøb har du allerede sparet mere end medlemskabet
Beskrivning:

Hur får vi människor att klicka på våra annonser, köpa våra varor och använda våra appar? Digitala beteenden har mycket gemensamt med det som sker i den fysiska världen, men förutsättningarna är annorlunda därför behövs en ny verktygslåda att använda inom produktdesign, tjänsteutveckling, kommunikation och strategiarbete.

För att urskilja viktiga insikter och avgöra vilka insatser som ska göras behöver vi känna till de grundläggande orsakerna till varför vi människor gör som vi gör.

Digital design öppnar för en helt ny tillämpning av psykologisk forskning. Aldrig tidigare har det varit så lätt att designa gränssnitt som förändrar ett beteende. Det har heller aldrig varit så viktigt som det är nu. Konkurrensen om kunden och dennes uppmärksamhet är som bekant stenhård.

Det här är en bok för dig som skapar digitala tjänster med ett tydligt syfte att driva beteenden, affärer eller förändring.

Arvid Janson är civilingenjör med en andra examen i marknadsföring. Under sin karriär har han grundat flera företag med beteendeförändring som gemensam nämnare. Han har arbetat som konsult inom produkt- och beteendedesign åt både små och stora företag. Idag arbetar han som produktchef på KRY.

Niklas Laninge är psykolog och har sedan 2010 hjälpt organisationer att skapa mer tillgängliga tjänster och effektivare marknadsföring.

Språk:
Svenska
ISBN-13:
9789127824454
Förlag:
Natur & Kultur Akademisk
ISBN-10:
9127824454
Bandtyp:
Hardcover
Sidor:
168
Utgivningsdatum:
23 aug 2019
Nytrycksdatum:
1 jan 0001
Utgåva:
1
Dimensioner:
B: 140mm H: 215mm D: 15mm

Typiskt en billig utgåva av en bok. Hård rygg, mindre bra papper och tryckkvalitet.

Inbindingen har betydelse för kvalitet och hållbarhet. Inbundna och häftade böcker är av BRA KVALITET, medan hardback och paperback är BILLIGARE UTGÅVOR.

Bokrecensioner · Digitala beteenden : En verktygslåda för kundfokuserad design
Arvid Janson, Niklas Laninge
Var först med
att recensera boken
Skriv en bokrecension & VINN
Varje månad väljer vi 3 vinnare:
Den som har skrivit flest recensioner
Den som har skrivit den bästa
Vi drar lott bland alla nya recensioner
Varför ska jag bli medlem?
Otroliga priser
Billig leverans
PLATINAförmåner
Plusbok är en förmånsklubb med över 65.000 EXTRA billiga böcker. Detta pris gäller för medlemmar. Medlemskap endast 49,00 kr/30 dagar i fortlöpande abonnemang – säg upp när du vill..
Se alla förmåner här.

Är du inte medlem?
Du kan alltid handla till lågt normalpris utan medlemskap.
Plusbok – för dig som älskar böcker

I Plusboks förmånsklubb får du åtkomst till över 65.000 EXTRA billiga böcker och mycket mer. Med stora medlemsrabatter och fri frakt vid köp över 250 kr. kan det fort löna sig. Detta pris gäller för medlemmar. Medlemskap endast 49,00 kr/30 dagar i fortlöpande abonnemang – säg upp när du vill. Se alla förmåner här.

Är du inte medlem?
Du kan alltid handla till lågt normalpris utan medlemskap.
Medlemskap
49,-
30
/ dagar
Cookieinformation. Plusbok.se använder cookies för att förbättra din upplevelse. Du accepterar cookies när du använder hemsidan. Läs mer
OK
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Läs mer
OK